Subject: RE: Piiranguala kehtestamine Saaremaa
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: "Andres Mumma" <[email-masked]>
Cc: "'Kuressaare ATS'" <[email-masked]>, "'Janar Aleksandrov'" <[email-masked]>, <[email-masked]>,Eve Härm <[email-masked]>,Mait Rõõmus <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 29 May 2024 13:33:18 +0300

Tere

Taotluse alusel on välja antud järgmised NOTAM-id:

Tirbi:
A1360/24
(A1360/24 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/AW/000/034/5814N02241E003 A)EEKE
B)2406031100 C)2406041900 D)03 1100-1900, 04 0600-1900 E)TEMPO RESTRICTED
AREA EER2433 ESTABLISHED DUE TO UNMANNED AIRCRAFT ACTIVITY WI: 581558N
0223742E - 581445N 0224454E - 581205N 0224300E - 581250N 0223640E -
581558N 0223742E. PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM
TEL +372 501 0296. F)SFC G)3300FT AGL)

Vilsandi:

A1359/24
(A1359/24 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/AW/000/036/5821N02156E007 A)EEKE
B)2406031100 C)2406041900 D)03 1100-1900, 04 0600-1900 E)TEMPO RESTRICTED
AREA EER2434 ESTABLISHED DUE TO UNMANNED AIRCRAFT ACTIVITY WI: 582625N
0214830E - 582533N 0220230E - 581946N 0220654E - 581830N 0215305E -
582151N 0214422E - 582625N 0214830E. PERMISSION FOR ENTERING THE AREA
SHALL BE OBTAINED FROM TEL +372 501 0296. F)SFC G)3300FT AGL)

Muhu:

A1362/24
(A1361/24 NOTAMC A1351/24 Q)EETT/QRTXX/IV/BO/W/000/034/5838N02310E008
A)EETT B)2405290908 E)TEMPO RESTRICTED AREA EER2475UAS, NEW NOTAM TO
FOLLOW.) (A1362/24 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/W/000/034/5838N02310E008
A)EETT B)2406031100 C)2406041900 D)03 1100-1900, 04 0600-1900 E)TEMPO
RESTRICTED AREA EER2475UAS ESTABLISHED DUE TO UNMANNED AIRCRAFT ACTIVITY
WI: 584043N 0225742E - 584250N 0232020E - 583549N 0232253E - 583326N
0230058E - 584043N 0225742E. PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE
OBTAINED FROM TEL +372 501 0296. F)SFC G)3300FT AGL)

Lugupidamisega

Diana Krotova
Lennundusteenistus

Lennuliiklusteeninduse ja lennuväljade osakonna SAR vaneminspektor

+372 58 07 06 01

Transpordiamet
Lõõtsa 5, Tallinn 11415

From: Kuressaare ATS <[email-masked]>
Sent: Tuesday, May 28, 2024 9:18 AM
To: Andres Mumma <[email-masked]>
Cc: Diana Krotova <[email-masked]>; info transpordiamet
<[email-masked]>
Subject: Re: Piiranguala kehtestamine Saaremaa

Tere

Kooskõlastan droonialad Kuressaare ATS üksuse poolt.  Palume Tirbi ala
kasutamisest ATS üksuse tööaegadel (E-R 07.30-11.30 ja 13.00-20.00)
teavitada telefoni teel 6 710 242

Lugupidamisega

Martin Tärn

AFIS grupijuht

Lennuliiklusteeninduse AS

56609094

  _____

From: Andres Mumma <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: 27 May 2024 11:05
To: Kuressaare ATS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Diana Krotova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Transpordiamet
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Piiranguala kehtestamine Saaremaa

Tere,

Palun võimaluse korral EEKE FIZ kooskõlastust.

Lugupidamisega

Andres Mumma

Tel: 5010296

From: Diana Krotova < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Monday, May 27, 2024 10:59 AM
To: Andres Mumma < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: Janar Aleksandrov < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>;  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]; Eve Härm < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Piiranguala kehtestamine Saaremaa

TÄHELEPANU!: Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere,

Kuna tegemist on kontrollitud õhuruumiga, Teil on vaja enne TRAM
kooskõlastust saada ka EEKE FIZ kooskõlastust.

Palun saatke taotlus kooskõlastamiseks  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
.

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: Andres Mumma < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Monday, May 27, 2024 10:50 AM
To: Diana Krotova < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; info transpordiamet <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc: Janar Aleksandrov < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>;  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Subject: Piiranguala kehtestamine Saaremaa

Tere,

Palun võimaluse korral kooskõlastada meie piiranguala taotlus.
Keskkonnaamet on oma kooskõlastuse andnud. Tegemist Keskkonnaameti jaoks
teostatavate lendudega Lennuakadeemia poolt.

Lugupidamisega

Andres Mumma

Tel: 5010296

From: Janar Aleksandrov < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Monday, May 27, 2024 10:17 AM
To: Andres Mumma < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Saaremaa

TÄHELEPANU!: Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Saadan KeA poolse allkirjastatud dokumendi, et saada lennuluba
transpordiametilt.

Janar Aleksandrov

IKT peaspetsialist

Haldusosakond | Keskkonnaamet

Pikk 20a | 80010 Pärnu

+ 372 5124731

 <http://www.keskkonnaamet.ee/> www.keskkonnaamet.ee |
<http://www.kaitsealad.ee/> www.kaitsealad.ee
 <https://www.facebook.com/Keskkonnaamet/> Keskkonnaamet Facebookis

Keskkonnaamet on avaliku sektori atraktiivseim tööandja 2022

usaldusväärsus * hoolivus * koostöötahe * tulemuslikkus

From: Andres Mumma < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Friday, May 24, 2024 4:45 PM
To: Janar Aleksandrov < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Saaremaa

Tere,

Palun Keskkonnaameti kooskõlastust!

Lugupidamisega

Andres Mumma